پست طنز2

مجری: فامیل دور اون چیه دست بچته؟

فامیل: قشنگه آقای مجری؟ من واسش خریدم،اسمش خیلی سخته درست نفهمیدم تملت،تمبلت،...

مجری: آخه بچه انقدری تبلت چمیدونه چیه؟ بچه داری چیکار میکنی؟

بچه: دارم پرینازو ادد میکنم!

مجری: فامیل این بچه الآن باید بره بیرون بازی کنه،فعالیت جسمی داشته باشه،این چیزا به دردش نمیخوره

فامیل: آقای مجری الآن دیگه عصر ارتباطاته...این کارایی که شما میگین مال صبح ارتباطات بود،دیگه خیلی میخواست دیر باشه دو و نیم سه بعد از ظهر!

(یهو بچه میزنه زیر گریه)

فامیل: بابایی چرا گریه میکنی؟

بچه: پریناز تو ریلیشنشیپه!

*******************

 

امروز صبح دختره زنگ زده برای خرید بلیط کنسرت،

 

گفت:چنده؟

 

گفتیم: 40 تومنی، 60 تومنی، 70 تومنی و...

 

گفت: اینا چه فرقی میکنن؟ گفتیم: بستگی داره که شما کجا بشینین!

 

گفت: ما ستارخان میشینیم...

*********************

ظهر تو تلویزیون دختره میگفت بابام گاواشو فروخته برا خواهرم جهاز خریده
بابام بهم گفت شانس آوردیم دختر نداریم ، وگرنه مجبور بودم بفروشمت :|

*********************

من هر وقت پیام تبلیغاتی واسم میاد ، نخونده حذفش میکنم
این اواخر اپراتور بهم پیام داده : بذار حرفمو بزنم اگه غیر منطقی بود بعد پاکش کن !

*********************

دختر : چن روز پیش دیدمت
که سر پیچ به دخترا چشمک می زدی
پسر : چشمک نمیزدم
سر اون پیچ خیلی باد میومد یه چیزی رفت تو چششم
دختر : آره ! بعدشم رفت تو ماشینت !

*******************

پسر که نباشی
.

.

.

.

.
.
دختری !
به همین برکت قسم

*******************

بهترین راه حفظ امنیت دستشویی‌هایی که قفل نداره ، اینه که :
شیلنگو بگیری دستت هرکی اومد تو خیسش کنی ! ^.^

*******************



نظرات شما عزیزان:

علی دهقانپور
ساعت20:08---21 بهمن 1393
عرفان سلام وبلاگت خیلی عالیه میگم کی میایی توی مدیریتت

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : عرفان |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.